میزبانی صدا و سیمای استان اصفهان از رومیکا در برنامه زنده رود

به گزارش روابط عمومی رومیکا(موسسه امدادگران عاشورا کاشان) برنامه زنده رود در چهاردهمین روز از اردیبهشت ماه 1403 با حضور مدیر عامل موسسه و مددجویان بهبودیافته در ساعت 11 صبح به روی آنتن رفت.

این بخش از برنامه که ابتدا با صحبت های صدیقه سادات که از بیماران بهبود یافته ای بود که در مسیر بیماری اش با موسسه آشنا گردید آغاز شد.

وی رعایت چند نکته را رمز پیروزی خود در برابر سرطان دانست وگفت:

زمانی که مبتلا به سرطان بودم آنچه که سبب شد تا بتوانم سرطانم را شکست دهم ایمان ، توکل به خداوند، توسل به معصومین علیه السلام و داشتن روحیه بود. زمانی که به رومیکا مراجعه میکردم و حمایت های آنان را دریافت میکردم باعث دل گرمی و تقویت روحیه ام میشد.

در ادامه فائزه که از دیگر بیمارانی بود که با تشخیص زودهنگام سرطان توانسته بود بر بیماری اش فائق آید گفت:

من زمانی فهمیدم که مبتلاهستم که در غربالگری های رومیکا شرکت کردم و همین امر باعث شد تا بتوانم مراحل درمانم را به بهبودی برسانم.

او ازتمام بینندگان و همشهری های خود خواست تا غربالگری را جدی بگیرند و در صورت امکان در غربالگری های رومیکا شرکت نمایند.

میرسیدمحسن تمدنی در پایان صحبت های بهبودیافتگان به معرفی اقداماتی پرداخت که موسسه در حال حاضر به بیماران ارائه می دهد و افزود:

موسسه با برند رومیکا که برگرفته از عبارت رویش امید کاشان است در حال حاضر با کمک نیکوکاران توانسته است بالغ بر 1850 نفر از مبتلایان به سرطان را تحت پوشش قرار دهد.

وی در ادامه به همراهی صنعت فرش ماشینی کاشان و شهرک سلیمان صباحی در حمایت از رومیکا اشاره کرد و گفت:

از تمامی خیرین خرد و کلان که در هرجایی از این کره خاکی چه از کاشان یا آن دسته از نیکوکارانی که در خارج از کشور هم از بیماران دستگیری می کنند تشکر میکنم.

و همچنین گفت بیمارانی که از هرجای کشور که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) یا بهزیستی هستند و به کاشان برای درمان مراجعه می کنند آمادگی خود را برای حمایت این عزیزان اعلام می کنیم و برایشان در موسسه پرونده تشکیل می دهیم.

میرسید محسن تمدنی در پایان برنامه در پاسخ به این سوال از مجری که آیا تا به حال خسته هم شده اید گفت:

وقتی می بینیم عزیزانم مانند سادات که زمانی علاوه بر بیماری هم خود و خانواده از لحاظ روحی به شدت تحت تاثیر قرار گرفته بودند اما حال می گوید توانستم سرطان را با توکل و توسل و روحیه شکست دهم برایم لذت بخش است.یا وقتی فرزندان رومیکا مرا چون پدری دانسته و بابا صدایم می کنند تمام این ها خستگی ام را برطرف میکند.

کمک آنلاین به رومیکا

تومان