سالگرد خاطره انگیز تاسیس موسسه

به گزارش روابط عمومی رومیکا(موسسه امدادگران عاشورا کاشان) در هشتمین روز از اردیبهشت ماه 1389 درست در همین روز موسسه با یاری همراهان دلسوزش تاسیس شد تا به غایت و رسالت خود که برداشتن دردی از شانه بیماران مبتلا به سرطان است برسد و شاهد بهبودی فرزندانش باشد. امسال در چنین روزی موسسه میزبان یکی از فرزندانش بود که او هم شادی اش را از این سالگرد با همکاران رومیکا شریک کرد.

او دکتر سمیه سادات علوی نیا نویسنده و خبرنگاری است که مسیر صعب سرطان را برای رسیدن به قله سلامتی طی می کند. علوی نیا به پاس گرامیداشت از خدمات و زحمات موسسه شادی این روز را با کیکی که مزه عشق آن در تمام قسمت هایش سرشار بود، شادی رومیکا را دوچندان کرد.

وی با اشاره به حمایت های موسسه گفت:

ازاینکه با موسسه آشنا شدم خرسندم. با آن همه مهری که با روی باز و بدون ذره ای منت از رومیکایی ها دریافت کردم باید بگویم که خوبی این موسسه اصلا در واژه ها نمی گنجد. شاید اگر این موسسه نبود مجبور بودم درمانم را رها کنم و هرآنچه که دارم را بفروشم تا بتوانم جوابگوی هزینه های سرسام آور این بیماری باشم.

وی در ادامه با تاکید بر حمایت های موسسه افزود:

بیماران مطمئن باشند که اوّل با لطف خدا و بعد با یاری موسسه و همکارانشان ان شاء الله که درمان می شوند و مشکلشان برطرف میشود.

برای تماشای این ویدیو روی لینک زیر بزنید:

https://www.aparat.com/v/pvh982l

کمک آنلاین به رومیکا

تومان