حضور رومیکا در نمایشگاه بین المللی دموتکس دبی

به گزارش روابط عمومی رومیکا (موسسه امدادگران عاشورا کاشان) سید محسن تمدنی، مدیرعامل رومیکا در گفتگو با پایگاه خبری آریا دوک: موجب افتخار است در راستای وظیفه‌ای که به گردن من نهاده شده، در راستای خدمت به بیماران مبتلا به سرطان در منطقه فرهنگی کاشان بزرگ و شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل است و نمایشگاه بین‌المللی دموتکس دبی، بهانه‌ای بود برای این عزیزان صنعت نساجی و خیرین محترم، آنهایی که به هر نحوی با قدمی، با قلمی، با کرمی ما را در راستای تامین داروی بیماران مبتلا به سرطان همراهی نمودند، با یک شاخه گل اظهار و ابراز ارادت داشتند.

من می‌خواهم این مورد را عرض کنم که مسئولیت اجتماعی شأن بسیار بسیار هدفمند و با لطف خدا گام‌های بزرگی را برداشتند ولی آنچه طی این شش سالی که در خدمتتان بودم به یک نکته‌ای توجه کرده‌ام که جزیره‌ای عمل کردن مسئولیت‌های اجتماعی در هر شرکتی ممکن است آن طور که شایسته و بایسته است، خدمات منسجم به اهلش نرسد.

این نمایشگاه بین‌المللی دموتکس دبی بتواند در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت‌های ریسندگی و بافندگی که شهرستانهای کاشان و آران بیدگل مهد فرش و پایتخت فرش ماشینی در ایران است. که ایران به آن افتخار می‌کند و می‌بالد، این بهانه‌ای باشد که انشالله بتوانیم این پیام را به سمع و نظر همه صاحبان صنعت برسانیم که انسجام در مسئولیت اجتماعی‌تان می‌تواند ما را در رفع تمام مشکلات بیماران مبتلا به سرطان یاری کند.

حتما رومیکا چریتی را سرچ بفرمایید، من محضرتان شرف‌یاب می‌شوم و شما که صدای من را می‌شنوید به خدا می‌سپارمتان و دعای خیر بیماران مبتلا به سرطان را بدرقه کسب و کار و زندگی تان کنید.

برای تماشای این ویدیو روی لینک زیر بزنید:

https://www.aparat.com/v/qnx87je

کمک آنلاین به رومیکا

تومان