همایش بزرگ ورزشی رومیکا

به گزارش روابط عمومی رومیکا (موسسه امدادگران عاشورا کاشان) همزمان با هفته ملی مبارزه با سرطان و آغاز بهمن ماه1402، در راستای سبک زندگی سالم و توسعه فرهنگ ورزش، همایش بزرگ ورزشی رومیکا با شعار”ورزش ضامن سلامتی” برگزار شد.

این همایش به صورت دوچرخه سواری، کوهگشت خانوادگی، دو و میدانی و پاراگلایدر با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و باشگاه ها و هیئات کوهنوردی و دوچرخه سواری کاشان و آران و بیدگل از جمله کوهگشت:آوای سیلک، اهورا، سهند، گرشا، بانوان کویر، حداد، بانوی کوهستان، شاهین، کوهنوردی:آفتاب، کهبد، شهید شکرریز، دماوند، کوثر، همت، اقتدار، رستا، شهید قسمت کننده، اوج، تماشا، شهیدان عربیان و گلشن، عاشقان کوهستان، سینا، کوهباد، همنوردان آریایی، سپیده کویر، افرا، صبح صعود، سپهر، دومییر، راه سعادت، فراز، پرواز، آران و بیدگل دوچرخه سواری: توحید، رعد، یاران آرش، شهید شکرریز، حس برتر، همرکاب، دوستان دو و میدانی:شهید شکرریز و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان به اجرا درآمد و آنان نیز به جمع ورزشکاران رومیکایی پیوستند.

هزاران نفر از علاقه مندان به طبیعت و ورزش از ساعت 7 صبح حرکت خود را از کاشان آغاز نموده و پس از طی چندین کیلومتر کوهنوردی، دوچرخه سواری و دو ومیدانی در ارتفاعات کاشان همزمان به ارتفاعات کاشان رسیدند.

در این برنامه اتوبوس های شهری به صورت رایگان با ارائه خدمات به شرکت کنندگان از ایستگاه های مختلف شهر حاضرین را به مسیرهای منتهی به این برنامه ورزشی می رساندند.

با پرواز پاراگلایدر در آسمان کاشان پرچم رومیکا در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان هم به اهتزاز درآمد.

گفتنی است در پایان مسیر حاضرین دلنوشته ی خود را در قالب یک جمله در بنری که با عنوان ” یک خط برای بیماران مبتلا به سرطان” نصب شده بود نوشته و با اثر دستان خود آن را امضاء می کردند.

کمک آنلاین به رومیکا

تومان