دیدار با دکتر محمدرضا رشیدی، ریاست جدید معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان

به گزارش روابط عمومی رومیکا(موسسه امدادگران عاشورا کاشان) مدیر عامل موسسه، میر سید محسن تمدنی انتصاب دکتر محمدرضا رشیدی نوش آبادی به عنوان سرپرست جدید معاونت غذا و دارو کاشان را تبریک گفت و از زحمات دکتر محسن تقی زاده، سرپرست سابق معاونت غذا و دارو نیز قدردانی نمود.

در طی این دیدار که در روز یک شنبه 22آبان ماه در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان انجام شد، مدیر عامل رومیکا ضمن تبریک این انتصاب اظهار داشت: موسسه امدادگران عاشورا کاشان که با بیش از یک دهه فعالیت تاکنون توانسته است با عنایت حضرت زهرا(س) در راستای مسئولیت اجتماعی خود به حمایت از بیماران مبتلا به سرطان بپردازد، مرهون نیکوکارانی است که با نیک اندیشی و همذات پنداری خود بیماران را در رسیدن به سلامتی یاری می کنند.

وی افزود: معاونت غذا و دارو که تاکنون در این مسیر از جمله یاوران رومیکا در حمایت از بیماران بوده است امید است تا همچنان با این انتصاب شایسته همراه بیماران مبتلا به سرطان باشد و بتوانیم با همکاری ارزنده معاونت همراه بیماران در روز های سخت رسیدن به سلامتی باشیم.

ریاست معاونت غذا و دارو کاشان گفت: خدمات موسسه در جهت دستگیری بیماران مبتلا به سرطان در منطقه کاشان مایه مباهات است و معاونت آمادگی دارد تا رومیکا را در این مسیر همراهی و مساعدت نماید.

کمک آنلاین به رومیکا

تومان