اهدای یک شاخه گل ، اهدای یک نفس

به گزارش روابط عمومی رومیکا(موسسه امدادگران عاشورا کاشان)،با آغاز چهاردهمین نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی تهران،رومیکا با اجرای طرح «اهدای یک شاخه گل، اهدای یک نفس» به حمایت از بیماران مبتلا به سرطان پرداخت.

در این طرح افراد به جای اهدای تاج و سبدهای گل به شرکت های حاضر در نمایشگاه،با جایگزین نمودن لوح تبریک و شادباش رومیکا به حمایت از بیماران مبتلا به سرطان پرداخته و هزینه سبدهای گل را به تامین داروی بیماران اختصاص دادند.

در سال های گذشته جهت تبریک حضور شرکت هایی که در نمایشگاه حاضر بودند سبد گل های گران قیمت خریداری و تقدیم صاحبان شرکت میشد.

طرح اهدای یک شاخه گل، اهدای یک نفس که توسط اتحادیه فرش ماشینی و برخی از فعالان حوزه فرش کاشان به موسسه خیریه امدادگران عاشورا کاشان پیشنهاد شد در روز سیزدهم شهریورماه به اجرا در آمد و این لوح ها به همراه کتاب «دختری در آغوش خدا» که بیان کننده تجربه مبارزه نویسنده با بیماری سرطان است توسط مددکاران افتخاری رومیکا به صاحبان غرفه های سالن نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی تقدیم شد.حاج سید محسن تمدنی،مدیرعامل موسسه گفت:خوشبختانه این طرح بااستقبال صاحبان صنعت کاشان و آران و بیدگل همراه بوده و پیش از برگزاری نمایشگاه بالغ بر 170 شهروند به سفارش این لوح ها اقدام نمودند که تمامی هزینه های پرداخته شده صرف تامین داروی بیماران مبتلا به سرطان شد.

گفتنی است در حاشیه این مراسم یک جلد کتاب دختری در آغوش خدا تقدیم سام درخشانی بازیگر برجسته ایرانی در صحنه فیلمبرداری سریال “روزی روزگاری مریخ” شد.

کمک آنلاین به رومیکا

تومان