حضور جناب دکتر رضایی فرماندار محترم شهرستان آران و بیدگل در رومیکا

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه امدادگران عاشورا کاشان، جناب دکتر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با حضور در رومیکا با آقای تمدنی، مدیر عامل موسسه در 25 دی ماه دیدار و گفتگو کرد.

آقای تمدنی ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور آقای دکتر رضایی در موسسه امدادگران عاشورا کاشان اظهار داشتند: این موسسه با هدف تامین داروی بیماران مبتلا به سرطان با بیش از یک دهه فعالیت به نقطه ای رسیده است که اکنون می توانیم افتخار نمائیم تمام نیازهای دارویی بیماران تحت پوشش موسسه تامین می گردد که این مهم با کمک و همراهی خیرین عزیز میسر گردیده است.

مدیرعامل موسسه با تشریح فعالیت ها و خدمات موسسه برای بیماران مبتلا به سرطان گفت: مناطق تحت پوشش موسسه شامل کاشان، آران و بیدگل و مناطق تحت پوشش این دو شهرستان می باشد که نزدیک به 273 نفر بیمار مبتلا به سرطان  از شهرستان آران و بیدگل از موسسه خدمات دریافت می کنند.

آقای تمدنی با بیان اینکه طرح غربالگری و فرهنگ پیشگیری بهتر از درمان در جامعه باید نهادینه گردد افزود: از مهمترین اقدامات موسسه اجرای طرح غربالگری با عنوان پنجشنبه های صورتی است که برای خانم های ساکنین مجاور پایگاه های سلامت شهر کاشان با هدف غربالگری برست برگزار شده است و این موسسه آمادگی دارد تا این طرح را در شهرستان آران و بیدگل نیز به اجرا در بیاورد.. آقای دکتر رضایی، فرماندار شهرستان آران و بیدگل با ابراز خرسندی از حضور در موسسه امدادگران عاشورا گفت: وجود چنین موسسه ای در منطقه مایه مباهات است و در هر زمینه ای که لازم باشد  فرمانداری آران و بیدگل آمادگی دارد تا این موسسه را مساعدت و همراهی نماید.

کمک آنلاین به رومیکا

ریال