حضور جناب آقای مهران سرمدیان ، ریاست محترم اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کاشان در رومیکا

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه امدادگران عاشورا کاشان،  آقای سرمدیان ، ریاست محترم اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان ضمن بازدید از موسسه با آقای تمدنی، مدیر عامل در 25 دی ماه دیدار و گفتگو کرد.

آقای تمدنی ضمن قدردانی از حضور ریاست محترم اداره میراث فرهنگی کاشان اظهار داشت: موسسات مردم نهاد بازوی کمکی دولت در کمک به مردم هستند و در این راستا موسسه امدادگران عاشورا هم کوشش دارد یاریگر مردم فهیم کاشان و آران و بیدگل باشد.

مدیر عامل موسسه امدادگران عاشورا بیان داشتند با توجه به اینکه موسسه امدادگران، تنها موسسه مردم نهاد است که در سطح منطقه بصورت تخصصی در زمینه درمان و سلامت جامعه در حال فعالیت می باشد با رویکرد آگاهسازی جامعه در زمینه بیماری سرطان گام های اساسی برداشته است.

مدیرعامل موسسه با تشریح فعالیت ها و خدمات موسسه برای بیماران مبتلا به سرطان افزود: از مهمترین خدمات موسسه به این عزیزان خدمات دارویی است که در کنار آن خدمات پاراکلینیکی، آزمایشگاهی و تجهیزات درمانی نیز به مددجویان ارائه می گردد.

آقای تمدنی با بیان اینکه آموزش و پیشگیری از دیگر اولویت های موسسه است گفت: اجرای طرح غربالگری با عنوان پنجشنبه های صورتی است که برای خانم های ساکنین مجاور پایگاه های سلامت شهر کاشان با هدف غربالگری سرطان سینه برگزار شده است از مهمترین اقدامات موسسه در واحد آموزش و پیشگیری می باشد.

مدیر عامل موسسه چاپ  تقویم های رومیکا را یکی از اقدامات برای  سال آینده در راستای جذب منابع و مشارکت دانست و افزود: این تقویم  با نمایش آثار تاریخی و مناسبت های فرهنگی، مذهبی  منطقه با هدف شناخت منطقه فرهنگی کاشان بزرگ ماحصل یک کارگروه تخصصی است .

آقای سرمدیان ، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان با تقدیر و تشکر از مدیرعامل و پرسنل موسسه گفت: خدمت به بیماران مبتلا به سرطان یک افتخار برای هر شخصی است و بنده در هر زمینه ای آماده هستم تا قدمی ناچیز برای این عزیزان بردارم.

کمک آنلاین به رومیکا

تومان