شنبه رومیکایی

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه امدادگران عاشورا کاشان، شنبه های رومیکایی با حضورمدیر عامل و خادمین افتخاری موسسه با سخنان گهربار استاد سید رضا واجدی برگزار شد.
استاد واجدی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها به بیان شخصیت والای این بانوی بزرگوار پرداخت و گفت: وجود حضرت زهرا همواره دارای آثار برکات می باشد و از مهمترین آثار برکات ایشان نسل و ذریه ایشان می باشد.
وی با بیان اینکه این بانوی بزرگوار با این‌همه برکات وجودی عمر کوتاهی داشتند گفت: وجود حضرت مثال باران است؛ باران وقتی می‌بارد مبارک است و فرقی ندارد استفاده‌کننده از باران چه دین و مذهبی داشته باشد به همین خاطر برکت را برای همگان به ارمغان می آورد.
وی در ادامه سرمایه دارشدن را به دو نوع سرمایه داری درونی( کوثر) و سرمایه داری بیرونی( تکاثر) بیان کردند و افزودند: آن چیزی که موجب خیر است و عاقبت به خیری را به همراه دارد سرمایه دارشدن درونی است.
استاد واجدی خدمت به بیماران مبتلا به سرطان را یک سرمایه درونی دانست .و افزود: این خدمت همواره منشا خیر است و در زندگی هر کس که خالصانه به این عزیزان خدمت می کند برکات بسیاری دارد.
آقای تمدنی، مدیرعامل موسسه ضمن تشکر از حضور استاد واجدی ، بیانات و صحبت های وی را سرلوحه ای برای پرسنل دانسنت تا بهتر بتوانند ارزش جایگاه خود را در قامت خدمت به بیماران مبتلا به سرطان درک کنند.

کمک آنلاین به رومیکا

تومان