دکتر عبدالرضا مدرس مدرس زاده، استاد دانشگاه آزاد کاشان در رومیکا

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه امدادگران عاشورا کاشان، به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) دکتر عبدالرضا مدرس مدرس زاده، استاد دانشگاه آزاد کاشان با حضور در موسسه در تاریخ 27آذر ماه 1400 به بیان شخصیت والای این یگانه بانوی اسلام پرداخت.
آقای مدرس زاده، ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه در حدیثی از حضرت به جایگاه دستگیری از نیازمندان اشاره و اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) در حدیثی می فرمایند که از دنیا سه چیز است که محبوب من است، تلاوت قرآن، نگاه به سیمای رسول اکرم(صلوات الله علیه) و دستگیری از فقرا و نیازمندان است.
وی افزود: حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) دستگیری از فقرا و نیازمندان را بسیار مورد تأکید قرار می دادند و امام صادق(علیه السلام) نیز می فرمایند بندگان خدا فرزندان خدا هستند و اگر کسی از بندگان خدا دستگیری کند، خداوند به آنها ترحم خواهند کرد.
وی تأکید کرد: قرآن کریم از احسان و سیره حضرت زهرا(سلام الله علیها) به عنوان سند افتخار یاد می کند و باید الگوی زندگی ما باشد و موقوفات این بانوی بزرگ اسلام برای اقوام و نزدیکانشان فراوان است.
آقای مدرس زاده با بیان اینکه دستگیری از بیماران مبتلا به سرطان همواره منشا خیر است گفت: خداوند متعال منشا تمام خیرات می باشد و شر و بدی ساخته ی نفس اشخاص است و خداوند خالق هیچ شر و رجسی نمی باشد.
وی حضور در موسسه امدادگران عاشورا و خدمت به بیماران مبتلا به سرطان را برای خود و هر شخص دیگری توفیق دانست.
مدیرعامل موسسه ضمن تشکر از حضور دکتر مدرس زاده ، بیانات و صحبت های وی را سرلوحه ای برای پرسنل دانست تا بهتر بتوانند ارزش جایگاه خود را در قامت خدمت به بیماران مبتلا به سرطان درک کنند.

کمک آنلاین به رومیکا

تومان