بهزیستی

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه امدادگران عاشورا کاشان، خانم متقی نژاد، رئیس سازمان بهزیستی کاشان با حضور در موسسه با حاج آقای تمدنی، مدیرعامل محترم در 20 آذر ماه 1400دیدارو گفتگو کرد.
حاج آقای تمدنی ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور خانم متقی نژاد در موسسه امدادگران عاشورا کاشان گفت: این موسسه با هدف تامین داروی بیماران مبتلا به سرطان با بیش از یک دهه فعالیت به نقطه ای رسیده است که “دست هیچ بیمار مبتلا به سرطان خالی از دارو نباشد” که این مهم با کمک و همراهی خیرین عزیز میسر گردیده است.
مدیرعامل موسسه با بیان اینکه طرح غربالگری و فرهنگ پیشگیری بهتر از درمان در جامعه باید نهادینه گردد افزود: از مهمترین اقدامات موسسه اجرای طرح غربالگری با عنوان پنجشنبه های صورتی است که برای خانم های ساکنین مجاور پایگاه های سلامت منطقه با هدف غربالگری سرطان سینه برگزار شده است.
حاج آقای تمدنی افزود: این موسسه با داشتن کارشناسان مامائی و تجهیزات لازم آمادگی دارد تا غربالگری، آموزش و پیشگیری در حوزه سرطان برای خانواده مددجویان تحت پوشش بهزیستی را اجرا نماید.
مدیرعامل موسسه با بیان اینکه کمیته تحقیق در راستای استحقاق دریافت خدمات از موسسه برای افراد مراجعه کنند اعلام نظر میکند افزود: هر بیمار مبتلا به سرطان که تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی باشد در اسرع وقت و بدون تحقیقات مشمول دریافت خدمات از موسسه می گردد.
خانم متقی نژاد با ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده رومیکا گفت: حضور یک موسسه تخصصی در حوزه سرطان و ارائه خدمات هدفمند به این عزیزان در منطقه کاشان مایه مباهات است.
رئیس سازمان بهزیستی کاشان با بیان اینکه مطلع هستیم برخی از مددجویان تحت پوشش بهزیستی که مبتلا به سرطان می باشند از این موسسه خدمات دارویی دریافت می کنند افزود: بنده بسیار مشتاق بودم تا از نزدیک با فعالیت ها و خدمات موسسه آشنا شوم و حضورا از زحمات مدیرعامل محترم و پرسنل گرامی تقدیر و تشکر نمایم.
وی ضمن استقبال از پیشنهاد حاج آقای تمدنی در خصوص غربالگری گفت: یکی از مهمترین اهداف سازمان بهزیستی آموزش و پیشگیری در خصوص تمام بیماری ها می باشد که در حوزه سرطان می توانیم این طرح را با همکاری موسسه امدادگران عاشورا به اجرا در بیاوریم و مراکز توانبخشی ما در خصوص فراخوان و مکان اجرای طرح امادگی کامل را دارد.

کمک آنلاین به رومیکا

تومان