دومین دوره هم اندیشی همکاران شعب استانی

دومین دوره هم اندیشی همکاران شعب استانی از استان‌های اصفهان،یزد،مرکزی،قم و چهارمحال وبختیاری و شعب تحت پوشش به میزبانی موسسه خیریه امدادگران عاشورا کاشان، در 28/07/1400برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه امدادگران عاشورا کاشان، دومین دوره هم اندیشی همکاران شعب استانی از استان‌های اصفهان،یزد،مرکزی،قم و چهارمحال وبختیاری و شعب تحت پوشش به میزبانی موسسه خیریه امدادگران عاشورا کاشان، در 28/07/1400برگزار شد.
در این دوره یک روزه که با حضور نصراله فتحیان مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا کشور و بیش از بیست نفر از همکاران شعب برگزار شد؛در ابتدا جناب آقای تمدنی،مدیر عامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا کاشان،با خیرمقدم به میهمانان و تبریک ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ضمن ارائه عملکرد و اقدامات موسسه خیریه امدادگران عاشورا کاشان در سال ۱۳۹۹ و نیمه اول سال ۱۴۰۰ گفت: سقف تأمین خدمات دارویی،تصویربرداری،آزمایشات، تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی موسسه برای هر مددجو در ماه تا سقف 6 میلیون تومان و در سال تا سقف ۵۰ میلیون تومان، که تمامی هزینه های این خدمات از طریق کمک های خیرین ارزشمند تامین میشود .
وی با اشاره به شعار موسسه، ” پیشگیری قبل از درمان” افزود: موسسه خیریه امدادگران عاشورا کاشان در راستای تحقق شعار خود و نیز با توجه به سیر صعودی سرطان سینه در کشور، به برداشت اولین گام خود با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اقدام به برگزاری طرح “پنجشنبه های صورتی” تحت عنوان خودآزمایی و غربالگری سرطان سینه در میان بانوان نموده است تا با تشخیص و پیشگیری به موقع از پیشرفت سرطان نهفته در بانوان جلوگیری کرده و سرطان سینه پایان زندگی یک بانو نباشد.
در ادامه جناب آقای فتحیان مدیر عامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا کشور با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت: در زمان جنگ سخت ترین حلقه سلامت امدادرسانی در خط مقدم بود که اگر انجام نمی‌شد به تعداد شهدا افزوده می شد. امروزه هم سخت ترین حلقه سلامت، بیماران مبتلا به سرطان هستند.وی نیز در ادامه اعلام نمود طبق سنوات گذشته گزارش عملکرد خیریه با امضای ریاست هیئت امنای موسسه تقدیم به دفتر مقام معظم رهبری گردیده است.
سپس جناب آقای دکتر حسن الماسی ریاست هیئت مدیره موسسه خیریه امدادگران عاشورا کاشان ضمن اشاره به سال‌های ابتدایی و آغازین تاسیس موسسه افزود: در ابتدا تاسیس موسسه در یک مسجد بود و ما قصد داشتیم تا تمام بیماران سرطانی منطقه فرهنگی کاشان بزرگ را تحت پوشش قرار دهیم. بدین منظور در سال‌های مختلف هم از خیرین دعوت به کمک شد و ما را یاری نمودند و امید است تا در سال‌های آینده با ارتقاء هر چه بیشتر موسسه، این بیماری را با عنایت حضرت زهرا (س) و مدد امام حسین (ع) ساماندهی و مدیریت کنیم و رنج بیماران و خانواده‌هایشان را کم نماییم.
در ادامه نیز دکتر علی اصغر یعقوبی معاونت مددکاری موسسه امدادگران عاشورا کشور به بیان اهداف برگزاری دوره های آموزشی پرداخت و پس از آن همکاران در سه حوزه مالی،مددکاری و آموزش و پیشگیری به تبادل نظر و تجربیات پرداختند.
گفتنی است در این دوره ، از کتاب “دختری در آغوش خدا” به قلم مریم سادات سید جلالی رونمایی و اولین کتاب خویش را در نخستین رونمایی به آقای فتحیان تقدیم نمود.
در این همایش یک روزه اعضای هیئت مدیره موسسه امدادگران عاشورا کاشان طی نشستی با جناب آقای دکتر مروجی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی کاشان به شرح اقدامات و خدمات به بیماران سرطانی پرداختند.
سپس با حضور بر مرقد مطهر شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی و در اولین نکوداشت سفیر مدافع سلامت زنده یاد جناب آقای دکتر زارع حضور و یاد این چهره خدوم را گرامی داشتند.

کمک آنلاین به رومیکا

تومان