حضور دکتر محمد صادق پورعباسی ، فوق تخصص جراحی قلب و عروق و آقای باغشیخی مدیر مددکاری بیمارستان یثربی در رومیکا

به گزارش روابط عمومی رومیکا (موسسه خیریه امدادگران عاشورا کاشان) همزمان با ولادت با سعادت امام رضا(ع)، دکتر محمد صادق پورعباسی همراه با آقای باغشیخی مدیر مددکاری بیمارستان آیت اله یثربی در موسسه خیریه امدادگران عاشورا کاشان حضور یافتند.

در این دیدار که در بیست و یکمین روز از خرداد ماه 1401 انجام شد در ابتدا حاج سید محسن تمدنی مدیر عامل موسسه ضمن تشکر از حضور دکتر پورعباسی و آقای باغشیخی افزود: موسسه خیریه امدادگران عاشورا کاشان با نماد “رومیکا”  که برگرفته از عبارات رویش امید کاشان است تاکنون با لطف و توفیق الهی و یاری خیرین گرانقدر تا توانسته است به 1513 بیمار مبتلا به سرطان خدمات دارویی،پاراکلینیکی،آزمایشات و تجهیزات پزشکی ارائه دهد و همراه بیماران در میسر پرفراز و نشیب شکست سرطان باشد.

در ادامه دکتر پور عباسی ضمن اعلام خرسندی از حضور در موسسه اظهار داشت: وجود چنین موسسه ای که با کمک خیرین تاسیس و جهت کمک به بیماران مبتلا به سرطان درکاشان شکل گرفته است مایه مباهات است.

وی آمادگی خود را جهت همکاری و همیاری با موسسه اعلام و گفت: این باعث افتخار است که به سبب آشنایی با موسسه بتوانم در دستگیری از بیماران مبتلا به سرطان قدمی ناچیز بردارم.

در پایان نیز مدیرعامل موسسه افزود:امید داریم تا همواره حضور سبزتان یاری گر بیماران مبتلا به سرطان باشد.

کمک آنلاین به رومیکا

تومان